 
  
			
 
 
 
			
 Jó to se omlouvám, že jsem napsal jeden klakson. Je to tím, že pod plastem jsem ho 12 let neřešil a zapomněl na něj a Dědek asi taky, neboť je to takové šumítko a nedělá kravál jako ten u spojky. Nevím zda má Evropa taky dva, ale určitě je tam rozdíl v uchycení než u US verze. Ohledně elektriky jsem tam měl zásah z Anglie s alarmem, kterej byl pochopitelně propojenej se startováním, varovnejma blinkrama, tempomatem a zamykáním Venturky (21 pólů pouze černejch kablíků), takže od té doby (asi pět let) co mi alarm odešel, nefungují varovné blinkry ani tempomat. Kvůli startování jsem to musel proklemovat, abych vůbec Venturkou pohnul. Je problém sehnat firmu, která by to dala do kupy, neboť ten anglickej alarm se už nevyrábí a schéma zapojení nemám. Prostě záludnosti a pakárna. Mám ještě Goldwing a to je teprve pošušňáníčko s elektronikou. Už jsem se v tom taky nervózně hrabal, protože kabelů má víc než v auto. Čím víc elektropíčovin, tím v budoucnu větší problémy. Když si pořádně prohlédneš to elektrické schéma Venturky, tak to také není žádná sláva se v tom hrabat, navíc když jsou dvě verze - Evropa a US, ale zatím jsem nestudoval v čem se to liší
 Jó to se omlouvám, že jsem napsal jeden klakson. Je to tím, že pod plastem jsem ho 12 let neřešil a zapomněl na něj a Dědek asi taky, neboť je to takové šumítko a nedělá kravál jako ten u spojky. Nevím zda má Evropa taky dva, ale určitě je tam rozdíl v uchycení než u US verze. Ohledně elektriky jsem tam měl zásah z Anglie s alarmem, kterej byl pochopitelně propojenej se startováním, varovnejma blinkrama, tempomatem a zamykáním Venturky (21 pólů pouze černejch kablíků), takže od té doby (asi pět let) co mi alarm odešel, nefungují varovné blinkry ani tempomat. Kvůli startování jsem to musel proklemovat, abych vůbec Venturkou pohnul. Je problém sehnat firmu, která by to dala do kupy, neboť ten anglickej alarm se už nevyrábí a schéma zapojení nemám. Prostě záludnosti a pakárna. Mám ještě Goldwing a to je teprve pošušňáníčko s elektronikou. Už jsem se v tom taky nervózně hrabal, protože kabelů má víc než v auto. Čím víc elektropíčovin, tím v budoucnu větší problémy. Když si pořádně prohlédneš to elektrické schéma Venturky, tak to také není žádná sláva se v tom hrabat, navíc když jsou dvě verze - Evropa a US, ale zatím jsem nestudoval v čem se to liší  
  
			
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník