Nazdar mládenci,
už jste se někdo seznámil s palivovým filtrem? Sice ještě nevím, jestli to bude tím, s největší pravděpodobností NE, ale mašina mi najednou přestala jet. Zatím netuším proč, tak jsem sundal nádrž a hledám. Sítko pal. kohoutu čisté, jako lilie a svíčky všechny stejné s pěknou světle cihlovou barvičkou. Pochybuji, že když je čisté sítko kohoutu, bude nepropustný filtr, ale i tak bych se na něj rád podíval. Ovšem jak se k němu dostat, to netuším, protože je schovaný dole v útrobách pod sedlem, kam nestrčím ani prst. Nevím, co všechno bych musel vyndat, abych se k němu dostal..... vidím s vrchu na jeho horní část, ale to je tak všechno. Neměl by někdo radu?
Tady popíšu k čemu vlastně došlo:
Chystal jsem se na výměnu oleje a tak jsem vyrazil na krátkou trasu, abych olej zahřál. Když jsem najel na obchvat a přidal plyn, po chvíli motor přestal táhnout a vzápětí umřel úplně. Už jsem to viděl na odtah, ale počkal jsem asi 5 minut a pak opět naskočil. Ujel jsem volnějším tempem asi 5 km a zdechl znovu. Zase jsem počkal cca 5-10 min a motor naskočil.
Dojel jsem do garáže (3 km) a nechal motor ještě chvíli vrčet na stojanu, několikrát jsem ho prohnal otáčkama a zdálo se, že se chová normálně a i do otáček šel dobře. Tak mi to přijde, že jen při zátěži ........jako by nestíhala dodávka paliva nebo ....... zkrátka nevím. Čerpadlo před startem zavrčí, ale jestli třeba při výkonu dává málo ..........zkrátka nevím a tak se ptám, jestli někoho nenapadá, co se tam mohlo odehrát.
Předem dík za každý nápad a mějte se všichni bez závad.