Ahoj kamarádi,
Asi budu muset koupit letos přední destičky, můžete mi doporučit jaká značka se osvědčila? Hlavně aby nezlikvidovaly kotouče.
Díky Martin
			
		 Jsou podstatně levnější než ostatní. Kotouče parádně vyleštěné.  Teď budu sice dávat na zadek anglické DP 409, neboť jsem je koupil před lety jako náhradní. Vždycky když dávám nové, kupuji další do rezervy. Na zadek je dávám podruhé. Kolo je venku, tak mi kámoš stočil na soustruhu hranky na okraji aktivní brzdné plochy, aby se lépe sundaval brzdič. Ještě mají ty jeté tak něco přes 3 mm, ale raději už tam dám nové. Čeká nás hodně kilásků. Netuším co měl za značku Eda, když se mu to podělalo na Korsice. Tyhle DPéčka jsou hodně dobré, ale jak píšu, jsem spokojen s Goldfreny.
  Jsou podstatně levnější než ostatní. Kotouče parádně vyleštěné.  Teď budu sice dávat na zadek anglické DP 409, neboť jsem je koupil před lety jako náhradní. Vždycky když dávám nové, kupuji další do rezervy. Na zadek je dávám podruhé. Kolo je venku, tak mi kámoš stočil na soustruhu hranky na okraji aktivní brzdné plochy, aby se lépe sundaval brzdič. Ještě mají ty jeté tak něco přes 3 mm, ale raději už tam dám nové. Čeká nás hodně kilásků. Netuším co měl za značku Eda, když se mu to podělalo na Korsice. Tyhle DPéčka jsou hodně dobré, ale jak píšu, jsem spokojen s Goldfreny.  
  
			
 . U plechovek jsem destiček navyměňoval nesčíslněkrát a vždy jsem si poradil , ale tady je to pro mne premiéra. Tak že od začátku, začalo to šokem při vyndání ze skříně dvojím balením
 . U plechovek jsem destiček navyměňoval nesčíslněkrát a vždy jsem si poradil , ale tady je to pro mne premiéra. Tak že od začátku, začalo to šokem při vyndání ze skříně dvojím balením  že tady něco nesedí
 že tady něco nesedí  foto 1 . No nic , abych svůj šok rozchodil, tak jsem se pustil do demontáže , zasunout zvedák foto 2
 foto 1 . No nic , abych svůj šok rozchodil, tak jsem se pustil do demontáže , zasunout zvedák foto 2   a usadit stroj. Příprava potřebného nářadí a můžu začít, no a problém na sebe nenechal dlouho čekat
 a usadit stroj. Příprava potřebného nářadí a můžu začít, no a problém na sebe nenechal dlouho čekat   . Při povolování plovoucích třmenů na každé straně po jednom šroubu ne a ne povolit, dalo by se říct, že mírně něco povoluje, ale šroub to není
 . Při povolování plovoucích třmenů na každé straně po jednom šroubu ne a ne povolit, dalo by se říct, že mírně něco povoluje, ale šroub to není   . Tak abych to shrnul, různé speciální spreje na uvolnění, kladivo, sekáč a dva dny práce, nikám to nevedlo a začala ta zmíněna vráska na čele. Nakonec to dopadlo tak, že na jedné straně jsem šroub povolil, ale uvnitř jsem imbus dost natáhnul, dalo by se říct, že to bylo na hraně povolení. Druhá strana to nevydržela a tam se klíč imbus protočil a bylo vyděláno
 . Tak abych to shrnul, různé speciální spreje na uvolnění, kladivo, sekáč a dva dny práce, nikám to nevedlo a začala ta zmíněna vráska na čele. Nakonec to dopadlo tak, že na jedné straně jsem šroub povolil, ale uvnitř jsem imbus dost natáhnul, dalo by se říct, že to bylo na hraně povolení. Druhá strana to nevydržela a tam se klíč imbus protočil a bylo vyděláno   . Dlouhé přemýšlení a hledání ocel. imbusů se mi podařilo doslova a písmene nahulákat do šroubu větší průměr , pak si ho malinko upravit foto 3 a zavařit foto 4 . Šroub sem povolil jednou rukou, mezi tím jsem už objednal dva nové PARTSDEPOT a ty už nemají imbus, ale normální šestihrannou hlavu, asi soudruzi na to přišli
 . Dlouhé přemýšlení a hledání ocel. imbusů se mi podařilo doslova a písmene nahulákat do šroubu větší průměr , pak si ho malinko upravit foto 3 a zavařit foto 4 . Šroub sem povolil jednou rukou, mezi tím jsem už objednal dva nové PARTSDEPOT a ty už nemají imbus, ale normální šestihrannou hlavu, asi soudruzi na to přišli   foto 5
 foto 5 
			
 
			
Zpět na opravách, údržbě a úpravách
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků