Stránka 1 z 1

BEZ PROUDU TO NEJEDE

PříspěvekNapsal: čtv 25. črc 2019 18:46:49
od 007garfild
Zdravím všechny
můj problém ze Zlínského srazu je prošlehlý stator viz obrázek. Po výměně nového regulátoru se nic nezměnilo a tak jsem byl nucen razantnějšího rozebrání a závada je na světě :cry: . Origo je docela raketa a dodání někdy až koncem září :shock: , tak, že jdu do náhrady za polovic a starý kus se dá převinout za 4500,-. Doufám, že to budu vše stíhat, ještě přezout pneu, už je mám na skladě od minulého týdne.
ps: doufám, že nepojedeme s plechovkou i to mě, už napadlo, šílená představa, že :shock:

kop1.jpg

kop2.jpg

Re: BEZ PROUDU TO NEJEDE

PříspěvekNapsal: ned 28. črc 2019 20:11:48
od Mirlos
Další záludná věc na Venturce o které nikdo, nikdy a nikde nepsal. Podobně to bylo s tím prasklým pastorkem v kardanu.
Je to pěkně osmahlé. Řekl Ti někdo jak to může vzniknout. Nemá na to vliv třeba teplota motoru nebo blbé uzemnění. A nemohla Venturka třeba taky vzplanout ? Přece nemáš zase tolik najeto. Amíci s Venturkama najezdili až 400 000 km bez závad.
Věřím, že to dáte s odborníky správně do kupy a tu Francii pojedete v jedné stopě. Přeji hodně zdaru a všechno detailně vyfoť.
Zatím čauky.
Mirlos
P.S. A kdybyste byli nuceni jet opravdu plechovkou, tak se na trasách všude vejdeš.

Re: BEZ PROUDU TO NEJEDE

PříspěvekNapsal: čtv 01. srp 2019 19:26:12
od 007garfild
:D konečně doma a jede :D
nic moc k tomu neřeknu, prostě je to běžné na najeté km, také by to mohl být velký odběr proudu (přídavné světla).
Dále odstraněná závada na předním brzdovém třmenu vzpříčenou destičku a ono to konečně brzdí , ale celkový verdikt max do konce sezony a komplet oprava třmenů a kotoučů, no a ještě ložiska v krku , vydržela 35000km zatím .
Zatím se mějte pěkně

ps: regulátor napětí - funkční
stator - před převinutím

Re: BEZ PROUDU TO NEJEDE

PříspěvekNapsal: ned 14. srp 2022 10:52:33
od 007garfild
:( tak a opět ty proudy :(
cesta domů z Francie - byla dost náročná. Začalo to hned na začátku Vercors, kdy odešel tlumič, pak odešla zadní guma, která se řešila v Millau a nakonec od Mulhouse, až do Plzně k pumpě Šlovice D5 jsme jeli pouze na baterii. Další problém nastal, když jsme začali volat asistenci Motocare, které jsme se cca po 90min nedovolali, naštěstí máme ještě dobrý známí. Od minulé opravy statoru jsme najeli 26000km, zůstává stát rozum nad tím co mohlo tak zdevastovat rotor a stator :cry: Momentálně je znovu u opraváře, který to už opravoval, sám neví co by to mohlo udělat, momentálně je na dovolené a tak to budeme řešit po srpnu.

4.jpg

2-2.png

3-3.png