Stránka 1 z 1

Destíčky

PříspěvekNapsal: ned 09. dub 2017 6:25:54
od martinž
Ahoj kamarádi,

Asi budu muset koupit letos přední destičky, můžete mi doporučit jaká značka se osvědčila? Hlavně aby nezlikvidovaly kotouče.

Díky Martin

Re: Destíčky

PříspěvekNapsal: ned 09. dub 2017 19:01:14
od Mirlos
Ahoj Martine,
hodně vychvalují značku NISSIN, ale já jsem spokojen se značkou GOLDFREN. Už jsem je měnil 3x a v pohodě. I ten závodník co mi dělá občas mašinu, mi je doporučil. Dojížděl jsem je na 2 mm a celou dobu nebyl problém. Sice jsem dával nové kotouče, ale s destičkami to nic nemělo. Teď je to šepot květin. :D Jsou podstatně levnější než ostatní. Kotouče parádně vyleštěné. Teď budu sice dávat na zadek anglické DP 409, neboť jsem je koupil před lety jako náhradní. Vždycky když dávám nové, kupuji další do rezervy. Na zadek je dávám podruhé. Kolo je venku, tak mi kámoš stočil na soustruhu hranky na okraji aktivní brzdné plochy, aby se lépe sundaval brzdič. Ještě mají ty jeté tak něco přes 3 mm, ale raději už tam dám nové. Čeká nás hodně kilásků. Netuším co měl za značku Eda, když se mu to podělalo na Korsice. Tyhle DPéčka jsou hodně dobré, ale jak píšu, jsem spokojen s Goldfreny. 8-)
Čauky.

Re: Destíčky

PříspěvekNapsal: pon 17. dub 2017 15:00:04
od 007garfild
Ahoj kamarádi
I já musím měnit přední destičky a nevěděl jsem, že i při tak banální záležitosti budu mít vrásky na čele :o . U plechovek jsem destiček navyměňoval nesčíslněkrát a vždy jsem si poradil , ale tady je to pro mne premiéra. Tak že od začátku, začalo to šokem při vyndání ze skříně dvojím balením :shock: že tady něco nesedí :shock: foto 1 . No nic , abych svůj šok rozchodil, tak jsem se pustil do demontáže , zasunout zvedák foto 2 :) a usadit stroj. Příprava potřebného nářadí a můžu začít, no a problém na sebe nenechal dlouho čekat :cry: . Při povolování plovoucích třmenů na každé straně po jednom šroubu ne a ne povolit, dalo by se říct, že mírně něco povoluje, ale šroub to není :cry: . Tak abych to shrnul, různé speciální spreje na uvolnění, kladivo, sekáč a dva dny práce, nikám to nevedlo a začala ta zmíněna vráska na čele. Nakonec to dopadlo tak, že na jedné straně jsem šroub povolil, ale uvnitř jsem imbus dost natáhnul, dalo by se říct, že to bylo na hraně povolení. Druhá strana to nevydržela a tam se klíč imbus protočil a bylo vyděláno :cry: . Dlouhé přemýšlení a hledání ocel. imbusů se mi podařilo doslova a písmene nahulákat do šroubu větší průměr , pak si ho malinko upravit foto 3 a zavařit foto 4 . Šroub sem povolil jednou rukou, mezi tím jsem už objednal dva nové PARTSDEPOT a ty už nemají imbus, ale normální šestihrannou hlavu, asi soudruzi na to přišli :lol: foto 5

Re: Destíčky

PříspěvekNapsal: úte 18. dub 2017 14:19:43
od Mirlos
No přátelé, tady právě nastává ta chyba, že se s tím nehejbe. Sundavám kolo, tak povolím brzdiče, takže každá guma kolo dole, brzdiče taky a snadněji se to tam nandavá zpátky. Když připočtu brzdové kotouče, tak jsem to sundaval za posledních osm let nejmíň desetkrát. Ale pozor ! Jak se zmiňuji o stržení hranky zadního brzdového kotouče (když jsem měnil tlumič) tak ty imbusy co ho držej jsem musel drsně poklepat, pak použít opravdu kvalitní ocelové imbusy, ty tam taky nabušit a každý jeden šroub nahřát plamenem. Od výroby to tam bylo řádně zalepené. Někdy je to fakt pakárna.
Až budete dělat zadní brzdy, mrkněte na obvodovou hranku kotouče, zda by nechtěla ubrat. Brzdič se tam rafne a nechce ven.