PROKLUZOVÁNÍ SPOJKY v 50 000km ???!!!
Napsal: ned 09. říj 2016 18:55:24
Ahoj všem co se rádi hrabou v mašinách !
Máte někdo zkušenosti se spojkou na Venturce ? Pídím se po dílenské příručce ( takové, kde jsou veškeré rozměry všeho , včetně momentkrouťáků všeho ) abych zjistil jakou má mít lamela max. a min. tloušťku nebo jak to je s pružinama nebo s přítlačným válcem. Než to objednám, tak chci vědět co mám objednat a musím tu složeninu nějak poměřit. Původně jsem si myslel, že je to olejem, ale Denicol je hodně dobrej olej a jezdím ho sedm let. Měnit spojku po 50 000km se mi zdá brzo, ale při stálé jízdě ve dvou a max. zatížením to asi nebude nic nenormálního. Když k tomu přičtu mnohé Alpy, Korsiku, Dolomity, Vercors atd., tak má ta spojka docela akční minulost. Začíná klouzat když je motor "studenej" ze dvojky na tři s přidáním otáček a pak dále 3/4 a 4/5. Pětka to pak udělá při předjíždění, když ji ženu do otáček. Když se motor ohřeje, tak už to dělá občas jen řazení 4/5 a točená pětka. Prostě vyšší otáčky kloužou.
Takže kdo jste řešili spojku, PIŠTE !
Čauky M.
Máte někdo zkušenosti se spojkou na Venturce ? Pídím se po dílenské příručce ( takové, kde jsou veškeré rozměry všeho , včetně momentkrouťáků všeho ) abych zjistil jakou má mít lamela max. a min. tloušťku nebo jak to je s pružinama nebo s přítlačným válcem. Než to objednám, tak chci vědět co mám objednat a musím tu složeninu nějak poměřit. Původně jsem si myslel, že je to olejem, ale Denicol je hodně dobrej olej a jezdím ho sedm let. Měnit spojku po 50 000km se mi zdá brzo, ale při stálé jízdě ve dvou a max. zatížením to asi nebude nic nenormálního. Když k tomu přičtu mnohé Alpy, Korsiku, Dolomity, Vercors atd., tak má ta spojka docela akční minulost. Začíná klouzat když je motor "studenej" ze dvojky na tři s přidáním otáček a pak dále 3/4 a 4/5. Pětka to pak udělá při předjíždění, když ji ženu do otáček. Když se motor ohřeje, tak už to dělá občas jen řazení 4/5 a točená pětka. Prostě vyšší otáčky kloužou.
Takže kdo jste řešili spojku, PIŠTE !
Čauky M.