Zdravím mechaniky !
Marně čekám kdo mi co řekne k tomu závaží na jednom krytu brzdového kotouče a nikdo se nehlásí.
Nicméně dnes jsem přivezl a namontoval nové kotouče a zítra jedu zajet nové destičky na sraz do Plzně.
Kotouče mi dělali ve firmě zabývající se především terénními motocykly ( rozety, kotouče, ozubená kola apod.) nedaleko Klatov. Byla to bokovka za 4000,- a tuším, že je zapomněli pozinkovat ( byly zabalené a nevšiml jsem si ). No v pondělí tam volám. Špičkovej materiál teď sedí ve předu perfektně a nic se nemele. A navíc jsou kotouče silnější ( 6 mm ) oproti origošům ( 5,25mm ). Ty původní ztratily po 45 000 km 0,4 mm na síle. Sezónu s nimi odjedu a případně, že začnou reznout a ještě k tomu korodovat, tak jim to tam na zimu hodím. Mustrprogram Venture kotoučů na vypálení mají teď v archivu, takže případný zájemce o nové koláče může dát vědět. Myslím si, že nikdo nebude takovej frajer aby kupoval originály za 15 000,- .
SAM_8790.JPG
Čauky a vítr v zádech
P.S. Dnes 3.5. jsem volal na tu firmu ohledně zinkování kotoučů a bylo mi sděleno, že ta ocel je velmi kvalitní a zinek nepotřebuje. Budeme tomu rádi věřit, čas vše ukáže, spokojenost nade vše
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.