Ahoj Edo,
upřesňuji informaci a vložil bych tam větu : " co je běžně dostupné na našem trhu " .
Nejde ani tak o výrobce, ale hlavně o složení směsi destiček vůči materiálu kotouče. A to že sem už dvakrát uvařil zadek přestože mám kapalinu do 300°C má za následek také složení brzdových desek. V mém případě Godfreny, které ovšem jinde zase fungují velice dobře. Jednoznačně vše souvisí se vším a druh použitého materiálu brzdových kotoučů společně se správnými brzdovými deskami, vahou a setrvačnostní motocyklu, délce brzdění a způsob chlazení má velký vliv na životnost kotoučů. Jelikož mi nikdo jiný nepředložil jiný vysvětlující argument ohledně zvlnění předních kotoučů u Venturky, tak musím věřit člověku, který řeší kotouče a destičky denně. Možná se zdá, že k tomu přistupuji vědecky, ale sere mi to škubání předku, tak chci přesně vědět vše o materiálech co za to můžou.
Ještě podotýkám, že dokud tam byly originály, nezaznamenal jsem žádný problém stejně jako s origoš baterkou co vydržela deset let.
Škoda, že mám Přerov z ruky, hned bych tam zajel to vše vidět na vlastní bulvy
Čauky Mirlos