MOTORKY VE WELSU (A)

Tipy na víkendové výlety ve vašem okolí...

MOTORKY VE WELSU (A)

Příspěvekod Mirlos » úte 28. led 2020 23:01:10

Ahoj všeci !
Dnes jsem dle pokynů lékaře konečně odložil berle, takže "chodím" jak po obrně. Čeká mi ještě 15 rehabilitací abych srovnal krok. Nicméně už mám cukání na svezení, tak si to alespoň vynahradím příští pátek na motosalónu v Rakousku a posedám nějaké stroje. Bývá to tam mnohem lepší než v Praze, jen přestěhovali akci z Lince do nového areálu ve Welsu. Kdybyste měl někdo zájem, tak dejte vědět. Má být sluníčko.
Čauky Mirlos
479cfbf487498025a5efac79cafc4de4.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Mirlos
Uživatelský avatar
člen RSV klubu
člen RSV klubu
 
Příspěvky: 732
Registrován: pon 11. bře 2013 7:47:20
Bydliště: Nepomuk

Re: MOTORKY VE WELSU (A)

Příspěvekod Horác » stř 29. led 2020 12:52:44

Letos je Motosalon v Brně, 5.3.-8.3.2020. Já tam budu v pátek 6.3.2020.
Horác
Uživatelský avatar
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 166
Registrován: čtv 07. bře 2013 21:42:16
Bydliště: Liberec

Re: MOTORKY VE WELSU (A)

Příspěvekod 007garfild » stř 29. led 2020 14:14:54

Ahoj
asi bude Brno, ještě uvidím který den ;)
007garfild
Uživatelský avatar
člen RSV klubu
člen RSV klubu
 
Příspěvky: 182
Registrován: sob 04. říj 2014 16:17:45
Bydliště: Jindřichův Hradec

Re: MOTORKY VE WELSU (A)

Příspěvekod Mirlos » sob 08. úno 2020 19:12:03

Ahoj motorkáři !
MOTOSALON WELS RESUMÉ :