Ahoj Ríšo, no záleží kterej kryt máš k dispozici aby tam pasoval, bývá jich celá řada. Venturka a Star Tour mají trochu rozdíl. Běžně se nasazuje nahoře na kotvící čudlík chladiče, ale ten musíš uvolnit, lépe odpojit i hadice, což má za následek ztrátu kapaliny. Navíc je to celkově porod. Někdy se podaří chladič uvolnit i bez odpojení krátkých hadic, ale zavání to hrubým násilím, což bych nedoporučoval. Spodní šrouby jsou nezajímavé, jde hlavně o vršek. Já osobně vyřešil horní úchyt dělený, neboť jsem si kryt vymyslel už s tím jednodušším kotvením. To znamená, že hlavní díl je nahoře zahnut 90° směrem k chladiči, v jehož sešikmení jsem na protikus navařil zespodu matky M6 a použil na spojení šrouby imbus. Spodní díl je rovný pásek. Oba díly mají proti sobě výřezy ve tvaru U, aby přesně obepínaly ten čípek. Přestože mám kryt vypálen z nerezu a mohl ho vyleštit, zvolil jsem raději bílou variantu. Ta vrchní část vyšla lépe černá. U mé bílé Venturky to stylově vypadá dobře. Víc než chromy, bílá a černá. Navíc kryt mám předsazen před chladičem v maximální možné vzdálenosti z důvodu lepšího proudění vzduchu a ne nalepený na voštinách, jak tomu v mnoha případech bývá. Je nutno si uvědomit, že chladič je spočítaný na určitý průtok vzduchu bez jakýchkoli deklů. Proto mám ten grill hodně děravej. Lépe srozumitelněji už to neumím popsat. Čauky Mirlos